Russen, torens en happy - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van tonnievandepol - WaarBenJij.nu Russen, torens en happy - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van tonnievandepol - WaarBenJij.nu

Russen, torens en happy

Blijf op de hoogte en volg

11 Juni 2015 | Vietnam, Nha Trang

S ochtends kom ik aan in Nha Trang. Dit is waarschijnlijk de vreemdste stad waar ik tot nu toe ben geweest... Hoewel mensen me al gewaarschuwd hadden dat er veel Russen zouden zijn, had ik niet verwacht dat er overal Russische borden zouden zijn. De meeste Vietnamesen spreken meet Russisch dan Engels, dus communicatie is soms lastig. De mensen lijken hier om een of andere reden een stuk onvriendelijker, dus besluiten Mille en ik een bus te boeken naar Kon Tum voor de volgende dag.
Na een middag chillen aan het strand bezoeken we de Po Nagar Cham towers, vier torens gebouwd tussen de 7e en 12e eeuw. Vanaf hier hebben we mooi uitzicht over de stad en de havens. We worden gehuld in een lange jurk om de torens in te kunnen en kunnen genieten van traditionele cham dans en muziek.
S avonds maken we gebruik van een van de vele happy hours in een restaurant, waarna we al snel genieten van een avond chillen in het hostel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Nha Trang

Actief sinds 30 Mei 2015
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 3363

Voorgaande reizen:

30 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: